Hej då boken!

12 Jul


Så här glad känner jag mig nu när jag har skickat iväg den sista, korrekturlästa versionen av manuset till beställarna. Klickade iväg i bifogad fil per email. 35 000 ord blev det, baserade på mina intervjuer med dem och deras texter som jag redigerat. Det ska i tryck om några dagar, så jag ser fram emot ett ex per post! I höst ska jag göra en e-bokversion åt dem, men först ska jag lära mig göra inlagor i In Design.
Detta var en fackbok.

Imorgon sätter jag tänderna i en roman. Inte min egen utan en som jag spökredigerar. Har ett helt år på mig där.

Johanna

Kommentera

